onsdag 25. april 2012

Våren er på tur!

For oss som bor litt langt nord er det noen ganger lenge å vente på våren. Men nå er den kommet! Det er ikke så veldig varmt ennå, men det er veldig deilig likevel. Man blir litt lettere liksom.
Jeg har strikket, men har jeg tatt bilder? Nei. Det har ingen fornuftig forklaring, og begge parene er gitt bort. Men jeg kan jo fortell at siden sist har jeg strikket enda et par bittesmå babysokker. I lysegul babyull. Så har jeg strikket tubesokker i finull. Og en lue som er nesten ferdig. Og et par lester som også nesten er ferdig. Så holder jeg på med pannebånd i mariusmønster. Med grønn i stedet for rødt. Jeg tror det blir fint :)

I mangel av fornuftige strikkebilder får det bli et bilde av bikkja. Et skikkelig fint bilde syns jeg. God strikking videre til alle sammen!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar