onsdag 22. august 2012

Øver meg...

..på å lage collage med bildene mine. Og alle er tatt med mobil, så kvaliteten er sånn ymse. 

Nyksund!
Vi kjørte innom der en tidlig lørdag formiddag. Det er et gammelt fiskevær i Vesterålen som jeg lenge har hatt lyst å dra innom. Det var vakkert der, jeg liker at ikke alt er A4. Rare hus og sjølukt :)

Arne&Carlos' lue, julegave!

Det er sommer, men nesten litt høst. Noen blomsterbilder, det er flott å gå tur i marka på denne tiden syns jeg. Og finere blir det utover. Da trenger man lester. Har jo ei som kan varme tærne når man sitter med datamaskinen. Når hun ikke tygger i biter garnnøstet mitt... Nå har jeg 1 og 1/2 halv ferdig lest og ikke mere garn (at jeg ikke lærer! Men hun er lett på tå når hun sniker seg alene i stua...). Nå starter jakta på et nøste Mor Aase, blå. Helst samme blå som den jeg holder på med... 
Hvis ikke blir det to ulike i et par, for jeg rekker jammen ikke opp!!! :)
Dagens moral: Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tar det!! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar