onsdag 12. september 2012

Rips og slikt

 Jeg har ett lite ripstre. I fjor når vi flytta hit var det knapt ei bær på det. Dels fordi forrige eiere hadde små barn, eller kanskje bare derfor. Jeg trodde fuglene kanskje spiste litt, men i år ser det ikke sånn ut.


 Jeg tror det ble akkurat passe til oss, som egentlig ikke er så glad i rips, men jeg liker at jeg kan hente det inn fra min egen hage! Og jeg tror ripsene skal brukes i en pai. Med vaniljesaus til!

Jeg har strikket lue til meg selv. Etter et Drops-mønster. Garn i type Falk, Heilo, Smart ol, p.nr 3.

Ellers har det blitt en del tur,været er flott nå på denne tiden. Høsten er den årstiden jeg liker best. Jeg liker den selv om sommeren har vært dårlig. Så gleder jeg meg over den skarpe lufta, de fine fargene i naturen, og så gleder jeg meg til jul! Og selvfølgelig strikker jeg julegaver allerede. Har mange på pinnene, jeg skal vise fram etterhvert.
Høsten har såvidt begynt.
En pust i bakken.
Man skal ikke klage på utsikta!
Noen trær skifter drakt fortere enn andre.

Fin fin strikkehøst til alle :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar