lørdag 21. desember 2013

Det nærmer seg jul med stormskritt!

Nå har det vært lite blogging i det siste. Men det har vært mye strikking!! Jeg holder på med siste julegaven, men det er fordi jeg fikk et ønske i siste liten, som jeg fant ut at "det rekker jeg selvsagt". Tja... jeg gjør jo det :)
Noe av det som skal ligge under juletrærne i år :)

Marius pannebånd, strikket i "3 1/2 garn", fin liten julegave :)

Og lua... :)

Rypevotter til bror :) 
Litt modifisert i forhold til oppskrifta, jeg ville ikke ha de så lange.
(Mønster finner du hos muffinmammas nettbutikk, og her finner du myyyye fint altså!).

Denne er klar til montering nå!!! Og det skjer i morgen.
Så er det bare å strikke halsen, tada! Burde gå fort og greit. 

God jul alle strikkedamer!
Det ble kanskje ikke baket så mye, 
men det ble mange gaver med
kjærlighet i hver maske!

2 kommentarer: