torsdag 2. august 2012

Sommer!!

I år har sommerferien bestått av to reisemål, hytta og Bulgaria. Hytta var best! :) Bulgaria ga en god dose sol og varme, men dagene ble litt lange da det ikke var så mye å finne på utenom å være på hotellområdet. Neste gang det blir en tur til syden/varmere strøk blir det til en plass med litt mer aktiviteter og med flere bøker og strikketøy i baggasjen. Learning by doing! Vi avslutta uka med at en buss gikk i lufta på flyplassen få timer før vi skulle dra hjem, og vi måtte da kjøres midt på natta til en annen flyplass, med 16åringen som hadde fått matforgiftning dagen før... Men vi kom oss trygt hjem og gutten ble frisk. Så da tenker vi at vi fylte på med d-vitamin i 5 dager, slik at vi bedre holder ut den grå sommeren vi har i nordnorge!

Her er noen feriebilder:
Tenk som hun koste seg på hytta, her på favoritt-utkikksposten.
Dette er en spekkhogger! Minst tre stykker sirklet rundt båten, men heldigvis på en viss avstand.
Vi traff de store dyrene på tur til Risvær, vi hadde fantastisk vær den dagen.
Ett gammelt bygg ute på øya. Jeg liker hus. Dette er jo et slags hus :)
Endelig har jeg kjøpt meg egen kajak! Roxy passer på at alt går greit for seg når jeg skal padle fra hytta til bilen. Vi er på tur hjem, og dyret har lært på ei god uke at båt er ikke farlig!
Jeg har da strikket! Alltid! Ferdig kropp til Arne&Carlos dukke.

Jeg strikket også to par lester, nesten to sitteunderlag, ei kopptue og begynte på en håndduk. Bilder kommer senere når jeg har festet tråder og slikt. 
Ellers er hverdagen tilbake. Men det gjør ikke no' :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar