tirsdag 11. juni 2013

Lester

Jeg strikker alltid lester innimellom. Alt fra trauste "vanlige" raggsokker til de med mønster og stæsj. Nå har jeg strikket ferdig et par som lå i kurven og så fikk jeg lyst å strikke et par til, og vips!


Strikket i Ola, vekt 91 gram.

Mønster av "3 og 1/2 garn" i lilla og to blåfarger (men de er ganske like).

Dobbelt Senjagarn, striper i Silja (også dobbelt).
Liker egentlig ikke å strikke i Senjagarn, det er litt for glatt.
(Må lære at jeg ikke skal kjøpe mer av det!).
Men det blir gode lester :)

Båndhæl, my one and only.
(Men lover å øve meg på flere, oooog ta bilder, men jeg må mote meg opp først!).

Nå skal jeg fortsette å få ferdig det som ligger i kurven, men det er lov med et og annet krumspring innimellom! Og så skal jeg lete gjennom lageret mitt, jeg har nemlig meldt meg på "hemmelig uvenngarn", så nå skal alt jeg ikke får brukt selv sendes avgårde til en hemmelig venn. Er mest spent på om det blir mye eller lite, og på hva jeg får i retur....(trommevirvel).....! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar