tirsdag 20. mars 2012

Det snør ute!

Det gjør faktisk det. Og jeg som er så klar for vår... Men den kommer, det er i allefall sikkert :) I mellomtiden strikker jeg lester. Av og til kjennes det ut som det er det eneste jeg strikker. Det er nok ikke det, men jeg liker å strikke lester. Jeg kan gjøre det uten mønster, jeg står fritt til å plukke farger, og jeg liker å gi de i gave. Det er noe alle har bruk for. Jeg har faktisk et par til meg selv på pinnene nå, jeg har sesong fra oktober til mai. Fyringssesongen varer ca like lenge, det er godt å være varm :)

Ferdig med blå'e lester. De havner i gaveesken. Var litt spent på hvordan det kom til å funke med mønsterstrikk og to forskjellige garn. Jeg tror det funker. Eller? Har brukt blå østlandsgarn og flerfarget blå fra .... Husker ikke, tror det er kjøpt på Europris, men det er i allefall nylon i det.
Jeg kom over et opphørssalg. Her er 16 nøster lestegarn (bombe..!), og jeg betalte bare 139 kr. Da bare må man handle -ikke sant? :) Viking Sportsragg med 60 % ull, 20 % nylon, 20 % acryl. Skal etterhvert vise fram hva de blir til! En skikkelig godtepose :)
Snuppa i et rolig øyeblikk. Det er mulig det bare varte et lite sekund at hun lå i ro, men man skal ta vare på de gode øyeblikkene. Kan dere se hvor myk og deilig hun er? :)

1 kommentar:

  1. Sokker har man alltid bruk for, både sommer og vinter!:)

    Kos deg videre med sokkestrikkingen!:)

    SvarSlett