mandag 26. mars 2012

Mens vi venter på våren

Det nærmer seg varmere og lysere årstid -heldigvis. Jeg liker høsten aller best og vinteren er ok, men det er også utrolig deilig når våren er i anmars. Man får litt mer energi, har lyst å gjøre ting utenfor husets fire vegger, og jeg har nesten sånn småjentefølelse -jeg kan ikke vente på å få gå i småsko!
Så får jeg bare holde ut med støvler ei stund til, det pøser ned ute. De stygge restene av snøflekker blir borte. Mentalt er jeg klar for å være rundt 17.mai, men innser at påskeferien må komme først :)
 Litt inspirasjon!
Strikker påskelester til meg selv. Garn Frøya fra Viking. 
Nå skal jeg ut og gå med lillehunden, i øs pøs regnvær. Etterpå blir det strikketid, i flere timer faktisk, siden jeg har ordnet meg fri denne mandagen. Bare for å bruke den på meg selv, hvor deilig er ikke det! :)
God strikkeuke alle sammen!!

2 kommentarer:

  1. Ingen blåmandag hos deg da nei. Høres ut som en perfekt strikkedag inne

    SvarSlett
  2. Ja, godt med slike dager! Har tittet innom din blogg og må si at den kjolen du har strikket etter gammelt mønster var helt nydelig. Den kuleste jeg har sett på lenge!! :)

    SvarSlett