mandag 3. februar 2014

Hva skal man blogge om når ingenting er ferdig??

Jeg har for tiden x antall prosjekter! Så strikker jeg litt på det ene og litt på det andre, så har jeg ingenting som er helt ferdig å vise fram...
Men jeg strikker og strikker :) Og nå som jeg skal på ferie har jeg ordnet meg flystrikk og feriestrikk! Skal strikke sokker (ja, det var sikkert en "bombe"!). Men det er gøy! Og feriestrikk skal være gøy, ikke noen gamle ufoer man egentlig ikke har lyst å strikke, men som fornuften sier man burde...

Jeg skal kose meg på ferie, jeg skal ha sol i en hel uke, og forhåpentligvis mer enn 20 + grader :)


Så frem til det blir strikkerelaterte bilder får dere se en flott januarmorgen fra forrige uke. Det er ikke galt å kjøre ut tidlig tidlig om morgenen og få med seg at dagen sakte kommer krypende. Bildet er tatt gjennom ruta på lastebilen, med mobilen, men dere ser at det er litt magisk ikke sant? :)

1 kommentar:

  1. Bilde er utrolig flott :) Og jeg kjenner meg igjen i det med strikking og prosjekter. Selv er jeg inne i en litt tørke om dagen, men det er så mye annet som skjer så energinivået blir deretter. Gleder meg til å se fremtidige blogginnlegg :) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett