onsdag 20. juni 2012

Arne&Carlos!

Jeg holder på med mange prosjekter ennå. Derfor er ingen helt ferdige og jeg har ikke så mange bilder å vise fram. Men jeg jobber jo med saken! Akkurat nå skylder jeg på Arne&Carlos. Kom over strikkeboken om dukker, på salg! 169,- hvem kan motstå det? :) Og vips er jeg igang med enda et prosjekt. Jeg tror det må bli fire dukker, to til ei tantejente og to til ei gudmorsnuppe. Og så er det enda ei tantejente og gudmorsnuppe, men de er så små enda at de leker ikke med dukker. Da tenker jeg kaninen fra påskeboka. Denne gangen trenger jeg ikke fristes av salgspriser, for venninna mi har kjøpt den boka. Og hvordan kan man da bli ferdig med sokker og lester og luer og tepper og slikt??! Jo... hvis jeg ser noe på tv som krever at jeg følger litt med, da kan jeg (foreløpig) ikke strikke dukker. Og det var jo der fotball EM kom inn i bildet og ødela den planen. Jeg er ikke fan av fotball, men det er det andre i huset som er...! Så i kveld var jeg alene, da ble det krim og lestestrikk :)  
Jeg gror rødbeter i vinduskarmen, vi er ikke så heldig med været ennå, jeg tror de fryser ihjel ute!
Jeg har pyntet bordet med en "farmorblomst" :) 
Her er dukkestrikke"stæsjet" mitt. I en boks slik at garnet ikke kan bli spist... Roxy syns ullgarn er helt supert, men å spise det er ikke å anbefale... 

Som alle skjønner har vi ikke fått sommer i nordnorge ennå, og jeg er litt lei av å vente på den... Jeg har fryktelig lyst å sitte ute i sola å strikke. Dog har jeg ordnet meg sol i Bulgaria litt senere i sommer, men seriøst, der blir det vel ikke så mye strikking..? Så jeg bestiller sol!! Ha det flott alle strikkedamer!! :)

1 kommentar:

  1. Dukke boken er bare fantastisk.
    Har lagt en og flere blir det nok.Gleder meg til du får bilde :)

    SvarSlett