søndag 5. mai 2013

Enkel stjernevott

Jeg har strikket selbuvotter i ca str 2 år etter mønsteret Enkel stjernevott fra boka Selbuvotten. De var kjappe og greie å strikke, jeg hadde under 1 m igjen av det grå garnet når jeg var ferdig.

Her er bildet tatt i en gammel gyngestol som min farmor hadde, 
- nostalgi :)

Her er begge sidene. Jeg har brukt 29 gram garn.

Sammen med vårtegn i vinduskarmen. 
Det skal bli reddiker, i allefall er det plan A!

Jeg skulle egentlig blogge et til par småvotter i str 4-5 år, men der har jeg klart det store kunststykket å strikke to venstrevotter. What what!?! Og så oppdaget jeg det ikke før jeg skulle feste trådene. Er det mulig liksom? Men jeg har heldigvis nok garn til å strikke to høyrevotter. Kan ikke annet enn å le :D 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar