mandag 9. januar 2012

Jeg bruker boka mi!

Eller mønsterheftet. Denne gangen "Fra Topp til Tå" hefte nr. 2 fra Sandnes Uldvarefabrikk. Jeg strikker noen lange strømper i str to år, og jeg bruker kun restegarn, bortsett fra at jeg muligens må kjøpe ett nøste hvit for å ha nok av den. Og mens jeg strikket i vei så vi film "Jegerne 2", bra og spennende film som anbefales! Og såååå... feil i mønsteret!! Det er det kjedeligste jeg vet. Men fikk telt og rekt opp litt. Nå er alt som det skal være :)

Jeg har ikke bilde av noen av mine strikketing denne gangen. Mest fordi jeg har flere prosjekter på gang og ingen er ferdige ennå. Men neste gang, da blir det bilder! I mellomtiden slenger jeg på et bilde fra Stockholm, tatt i mai i fjor, så kan vi tenke på at vi nærmer oss lysere tider :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar