fredag 27. januar 2012

Fredag og snart en annerledes helg!

Da var det jammen helg. Det bruker å bety deilig strikketid og null stress, tv og turer og hva som ellers faller oss inn. Men denne fredags ettermiddagen har vi brukt til å gjøre 1.etg hundeklar! I morgen veldig-tidlig tar vi fly til Oslo for så å kjøre til Gøteborg og litt til. Der skal vi hente Roxy, vårt nyeste familiemedlem. Hun er finsk lapphund og vi gleder oss til å bli kjent med henne!
Her springer hun etter broren sin :)

Jeg skal selvfølgelig strikke i bilen, i allefall ene veien. Det blir et babyteppe i lys grå Ullteppegarn, mykt og deilig, og kun rillestrikk. Da kan jeg få sett mest mulig også, har jo aldri vært i Sverige på vinteren :D

Denne lua er samme som i forrige innlegg, 3r og 2vr. Det røde garnet er Trysil garn, det lilla er Falk og det brune er Heilo. Et resteprosjekt!









Her er de lange sokkene. Bare foten som mangler på den ene. Må gjøre meg ferdig i kveld...! Av en eller annen grunn har det gått tregt.







Og da har jeg bare én strikking og det er babyteppet. (Jeg fortrenger Hugin og Munin uten et snev av dårlig samvittighet!). Da kan jeg glede meg til å komme hjem og starte på et par-tre ting til! Hvis jeg får tid da med en liten pelsdott i huset?! 

God helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar