onsdag 13. februar 2013

Votter fra Island


Jeg klarer ikke å holde meg til bare genseren... (En arm ferdig, en igjen!). Så da strikker jeg litt votter innimellom. Av restegarn må sies :) Og bruker boka jeg kjøpte på Island i høst. Alt står på islandsk, men jeg skjønner antall masker, 2r og 2vr og sånt. Så er det jo diagram, da er det jo lett som bare det!

Men det jeg egentlig ville fortelle er at jeg har kjøpt meg sånne korte strikkepinner som er ment til votter og slikt småstrikk. Jeg skulle på strikkekafé, mine pinner nr 3 var opptatt på annet hold (les: evighetssokker...) og garnbutikken var fri for de "normale" nr 3. Syns de korte så litt snåle ut, men måtte jo ha, og JEG ANGRER IKKE!! De er helt supre, rett og slett! Superfornøyd ja :)

Ferdige votter kommer i et annet innlegg, nå er det tv og litt strikking :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar